Bana Ulaşın

Yandaki formu kullanarak bana ulaşabilirsiniz

İstanbul,
Türkiye

MODA CADISI

Filtering by Category: "The way I wore"

Yine bir pazar günü

Moda Cadisi

Hayat  yine hızlı hızlı akıp gidiyor ve ben bir yerinden yakalamaya çalışıyorum. Daha bir süre önce bazı önemli değişiklikler yaşamışken, şimdi yenileri kapıda, o yüzden beklemedeyiz. Gelecek günler ne getirecek merak ediyorum, her şey sonuçlanınca eminim sizinle de paylaşırım. Blog için fotoğraf çekmeye çok vakit yok, iki haftadır fotoğraf çekimi pazar gününe denk geliyor, o da benim en spor halim oluyor. ;) Siyaha siyah yeni ayakkabılarım, uzun süredir istediğim siyah spor ayakkabı arayışının sonunu getiriyor ve Nike'larımla  daha bir sürü post sizi bekliyor :) .

Palto: Maison Scotch

Gözlük: Michael Kors

Pink laces

Moda Cadisi

Yeni başlayan haftayı ucundan da olsa, yakaladım bugün :) Güzel geçen haftasonundan bahsedeyim istiyorum biraz çünkü böyle dolu dolu geçen haftasonları beni mutlu ediyor. Cumartesi gündüzü kendime ayırdım, spora gittim, kuaföre gittim. Akşam ise mekan gezmeli bir program yaptık. Önce bir süredir denemek istediğim, Kuruçeşme'deki

İncirli Şaraphane

'ye gittik.

Şarap menüsünün zenginliği bizi afallatsa da, bu kadar çok sarap seçeneğini ve yerli markayı  uygun fiyata, aynı çatı altında bulmak çok güzeldi.  Sonra rotamızı Taksim tarafına çevirdik. İstiklal Caddesi'inde ilk durak House Cafe oldu, house müziğin yanında, birer kokteylle biraz zaman geçirdikten sonra Garaj Istanbul'a John Dahlback'i dinlemeye gittik. Setin ilk 15 dakikasında anladık ki, bu müzik bizim tarzımız değil, yarım saat sonra Asmalımescit'e doğru gidip, Küçük Otto'da takıldık. Müzik ve ortam iyiydi, orada kalmaya karar verdik. Cumartesi gecesinin son mekanı orası olurken, pazar öğleden sonramızı sevgili arkadaşımız

Iconjane

'in doğum gününü kutlayarak geçirdik. İyi ki doğmuş!  Yorucu bir  haftadan sonra sosyalleşmek ve yaşadığını hissetmek güzel!

Cumartesi gecesinin İstanbul'un sokaklarını arşınlayan topukluları, pazar gününün ayakkabı seçimini etkiledi ve  güneşli pazar gününde çorapları atıp, yine oyumu rahatlıktan yana kullandım.

Sweatshirt (Yeni): McQ

:Cassette

İşte Susam Sokağı

Moda Cadisi

Merhaba blog dünyası! :) Yeni işimle beraber girdiğim yeni dönem, tahmin edeceğiniz gibi blogumu biraz geri plana atmama sebep oldu. İşim de  9-6 mesai saatlerinde olmadığı için, çoğunlukla haftasonları da çalışmak gerektiğinden blog  için fotoğraf çekmek ve yazı yazmak daha da zorlaşıyor. Bunlar şikayet veya mazeret değil belki de ama sizin de bilmeniz gereken, sürekliliği etkileyen unsurlar.  Cumartesi günü başarıyla atlattığımız büyük düğünden sonra, biraz daha düzlüğe çıkmış gibiyiz dolayısı ile daha sık görüşebiliriz. :)

Fotoğraflar ay başında gittiğimiz Runtalya koşusundan, otelin tam karşısındaki Konyaltı Plajı'ında çekildi. Arkadaki Toros dağları, nedense her seferinde bana biraz Rio fotograflarını anımsatıyor. Kıyafet aslında biraz uçak yolculuğu ve şehirde koşturmak için seçilmiş, rahatlık anahtar kelime ;) .

Mont : Zara

Tişörtve bere: Primark

Sweatshirt:Yessica

Tayt: Miss Selfridge

Çanta: Longchamp

Ayakkabılar: Nike

Shirt ? Checked!

Moda Cadisi

İyi haftalar :) Postlar azaldı ama su ara sadece haftasonları buna vaktim oluyor, o da çalışmıyorsam ;) . Günler her gün yeni bir şey öğrenerek hızlıca geçiyor, artık haftasonları benim için de çok değerli. Büyük pazar kahvaltılarını aranızda sevmeyen olduğunu sanmıyorum, ben de bayılıyorum. Dün kahvaltı bölgesi bir süredir gitmediğimiz Karaköy'dü.

90'ların modada etkisi devam ederken, beni de etkilememesi mümkün değildi.

Parka ve botlar/

Primark

Bileklikler /

Bracelets:

Urban Outfitters, Loopie Love ve İskoçya'dan (Celtic one is from Scotland)

Sunday coffee

Moda Cadisi

Merhaba :). Bu hafta hayatımda başka bir sayfa açtım ve tam zamanlı çalışmaya geri döndüm. Alışılacak yeni ortamlar, yeni insanlar, yeni bir düzen üzerinde çalışmalarım devam ediyor, bu sebeple bloglarda genelden fazla aralar olursa bilin ki yeni işimle alakalıdır :).

Kıyafet fotoğrafları pazar günü gidilen ve açıkhavada cereyan eden, bir 15. yaş doğum günü partisinden  sonra çekildi. Pazartesi gününün koşuşturması başlamadan, bir kahve iyi geldi.